Blog
Marca Personal i Professional

L’equilibri entre marca personal i professional a les xarxes socials

La imatge que projectem avui dia al món online és la nostra petjada digital. Encara que no tothom ho considera així, pot ser tant o més important que la impressió que donem a la vida real. La forma com gestionem les xarxes socials és un factor determinant a l’hora de crear marques personals i professionals. […]

Tendencies disseny web

Tendències en disseny gràfic i web per 2016

En aquesta publicació, encara que amb el 2016 ja iniciat, ens hem proposat fer un resum perquè coneguis algunes de les tendències en disseny web, sobretot, si ets un professional o vols dedicar-te al disseny gràfic. Anem a aventurar-nos i ensenyar-te les que creiem que seran les tendències per aquest 2016. Pren nota: el que ve a […]

La formació contínua, element clau per als directius

La formació contínua, element clau per als directius

En general, però també i especialment en el món laboral actual, els canvis se succeeixen molt ràpidament. Per afrontar-los és imprescindible que els professionals es formin contínuament per actualitzar els seus coneixements i no deixar d’evolucionar. Això també és aplicable als directius, a diferència del que pugui semblar, ja que han de tenir una gran amplitud de coneixements, habilitats […]

Millorar memòria i aprenentage

Com millorar l’aprenentatge gràcies a la neurociencia

Recordar el que vam fer fa un mes és un do que tots voldríem tenir, però del que pocs presumeixen. T’agradaria millorar la teva memòria i aprenentatge? Avui t’expliquem deu formes avalades per la recerca recent en neurociència i psicobiologia per incrementar ambdues a curt i llarg termini. Un consell és practicar esport. Alguns estudis […]

Les empreses deixen sense gastar el 25% del crèdit per a formació

Les empreses espanyoles gasten menys en la formació dels seus treballadors. Això és el que es desprèn de les dades referents a 2014 i publicades per la Fundació Tripartida, encarregada de l’administració dels fons formatius dels treballadors. No més d’un 30% de les empreses que estan inscrites en el registre de la Seguretat Social, que […]

Consells per ser més organitzat

L’organització és la clau de l’èxit, però encara que hi ha persones que semblen haver nascut amb un do especial per planificar el seu temps, la veritat és que per a molta gent la clau dels seus fracassos es troba, precisament, en l’escàs rigor amb què desenvolupen les seves activitats personals i professionals. No obstant […]

Beneficis de la formació per a empleats

La formació és una eina fonamental en la gestió del talent. El departament de Recursos Humans de l’empresa pot desenvolupar programes de formació adaptats a les necessitats dels treballadors. Com a professional, has de fer un esforç constant per adaptar-te als canvis tecnològics que obren noves portes de treball, màrqueting, networking i informació. Per què […]

Com gestionar la teva marca personal

Has provat alguna vegada a buscar el teu nom en Google? Sabies que moltes empreses solen “googlejar” als candidats? En l’actualitat, és necessari dur a terme la gestió de la teva marca personal. Com? Aquí et proposem algunes idees: 1. Tenir una targeta de presentació en format digital. Si no ets un coneixedor de les plataformes […]

Guanyador sorteig Smartbox

Ja tenim el guanyador del sorteig del Smartbox que vam publicar a la nostra pàgina de Facebook el  passat 9 de juliol. Enhorabona, Jordi Moprop!! Per obtenir el premi, si us plau, contacta per privat a Facebook. Moltes gràcies a tots per la vostra participació. Aquí podeu veure el certificat de validesa que garanteix l’aleatorietat i transparència del sorteig.

Habilitats de comunicació que necessites per triomfar

Al món actual, la comunicació és la base de l’èxit per a qualsevol professional, estudiant o emprenedor i també una eina que, si no la domines, pot impedir-te créixer. Existeixen certes habilitats de comunicació que es poden anar desenvolupant i convé conèixer, com per exemple: – La importància d’escoltar està infravalorada. Ser un bon oient […]