TÈCNIQUES DE GESTIÓ COMERCIAL I ATENCIÓ AL CLIENT | IEFE Formació, Manresa
IEFE Formació, Manresa
Registra't
Registra't
Restableix la contrasenya
  • Cursos
    • Propers Inicis
    • Cursos Presencials
    • Noves Formacions
    • Cursos Online
    • Formació Ocupacional
    • Contractes de Formació
    • Certificats de Professionalitat
  • Aula Business
  • Serveis
    • Formació E-learning
    • Formació In Company
    • Formació Open
    • Formació Blended
    • Consultoria & Formació
    • Bonificacions
  • Sobre IEFE
    • Nosaltres
    • Per què IEFE?
    • Treballa amb nosaltres
  • Blog
  • Contacta
  • Idioma
    • Català
    • Español
TÈCNIQUES DE GESTIÓ COMERCIAL I ATENCIÓ AL CLIENT

Descripció

Dirigit a professionals que treballen en l’àrea comercial i atenció al client, gerents, venedors, caps d’administració, responsables de vendes, administratius/ives d’atenció al client i tot aquell interessat en millorar les seves habilitats per la venda, atenció i fidelització de clients.

Objectius:

  • Aprendre a interpretar l’actitud psicològica i les necessitats del client o de l’interlocutor, determinar les variables i els paràmetres que cal tenir presents en el contingut i en la presentació d’una oferta a un client.
  • Distingir les etapes d’un procés de negociació de les condicions de compravenda i la diferència entre l’acció de vendre i la de negociar.
  • Establir un pla de negociació de l’acció de compravenda amb els aspectes que cal considerar a cada fase del procés negociador, les respostes a objeccions i els marges d’actuació segons els objectius i el moment de tancament.
  • Negociar amb l’interlocutor, clients i/o proveïdors, tant les condicions com el tancament de l’operació comercial, de manera segura, precisa i flexible, amb un aspecte personal adequat a la situació i al context.
  • Determinar el tipus d’informació que es transmetrà als clients i al públic, en una situació telefònica o presencial, segons els objectius comercials i d’atenció al client.
  • Interpretar la normativa mercantil que regula els drets del client/ consumidor, els organismes i les institucions de protecció del client, així com el procés per a la formulació de consultes i/o denúncies.

Durada: 18h

Data: pròximament

Horari: dimarts i dijous de 18:00 a 21:00

Més Informació


 

ComparteixShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

M’interessa

Nom* Cognoms* Correu electrònic* Tel. Curs
Comercial Marketing i Comunicació Comerç Internacional Econòmica-Finançera RRHH Habilitats Personals Idiomes Informàtica Disseny Gràfic Disseny Tècnic Producció i logística Qualitat Medi Ambient PRL-Operador Màquinaria PRL-Construcció PRL Indústria PRL-Serveis PRL-Mineria Altres formacions PRL

En enviar el formulari declaro que he llegit i accepto la Política de privacitat

Take a course to view this content

Cursos relacionats

Com crear un Pla de Negoci per a l'Empresa (10h)
Gestió Comercial i Màrqueting
GESTIÓ COMERCIAL. COM VENDRE MÉS I MILLOR
Treball-colaboratiu
EINES PER AL TREBALL COLABORATIU. CLOUD COMPUTING
EINES DE MÀRQUETING GLOBAL 2.0: LINKEDIN MÀRQUETING
IEFE Formació - St , , 1r Manresa - Tel. -
  • Avís Legal
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • YouTube