Dirigit a professionals que treballen en l’àrea comercial i atenció al client, gerents, venedors, caps d’administració, responsables de vendes, administratius/ives d’atenció al client i tot aquell interessat en millorar les seves habilitats per la venda, atenció i fidelització de clients.
Objectius:
- Aprendre a interpretar l’actitud psicològica i les necessitats del client o de l’interlocutor, determinar les variables i els paràmetres que cal tenir presents en el contingut i en la presentació d’una oferta a un client.
- Distingir les etapes d’un procés de negociació de les condicions de compravenda i la diferència entre l’acció de vendre i la de negociar.
- Establir un pla de negociació de l’acció de compravenda amb els aspectes que cal considerar a cada fase del procés negociador, les respostes a objeccions i els marges d’actuació segons els objectius i el moment de tancament.
- Negociar amb l’interlocutor, clients i/o proveïdors, tant les condicions com el tancament de l’operació comercial, de manera segura, precisa i flexible, amb un aspecte personal adequat a la situació i al context.
- Determinar el tipus d’informació que es transmetrà als clients i al públic, en una situació telefònica o presencial, segons els objectius comercials i d’atenció al client.
- Interpretar la normativa mercantil que regula els drets del client/ consumidor, els organismes i les institucions de protecció del client, així com el procés per a la formulació de consultes i/o denúncies.
Durada: 18h
Data: pròximament
Horari: dimarts i dijous de 18:00 a 21:00
Més Informació
Comparteix

