Estudiar els enfocaments diferents per adaptar-se als requeriments dels nous mercats i ser proactius
Desenvolupar les tècniques d’atenció, venda i seguiment apropiades al sector
Integrar i identificar-se amb el procés de gestió de clients
Temari
Perfil del professional que atén al client. Cas pràctic: Els 6 barrets del venedor-assessor.
Gestionar un argument eficaç: per informar, vendre, convèncer i buscar solucions. Cas pràctic: La Carbonífera. Amb l’ objectiu d’aprendre a treballar la informació precisa cap al client i la manera de transmetre-la segons la necessitat i perfil dels nostres públics. Cas pràctic: Els submarins. Per treballar estratègies de comunicació i posterior venda.
Objeccions i incidències.
Tipologies de clients.
Tractament per a cada client segons problemàtica i tipologia Cas pràctic: La selva.
Aquest lloc web utilitza cookies per millorar la vostra experiència d’usuari. Si continueu navegant, esteu donant el vostre consentiment per l’acceptació de les cookies.